نوستالژی فوتبال

از خاطرات فوتبال های ایران و جهان ، انرژی بگیریم

نوستالژی فوتبال

از خاطرات فوتبال های ایران و جهان ، انرژی بگیریم


اولین بار بود که فیفا پس از رای گیری برای هر برد ، 3 امتیاز و هر مساوی هم طبق گذشته ، یک امتیاز در نظر می گرفت .


در این تورنومنت ، تیمهای رومانی ، بلغارستان ، نیجریه ، سوئدو عربستان فراتر از انتظار ظاهر شدند .در مرحله گروهی نتایج دور از انتظاری همچون برد 3-0 نیجریه بر بلغارستان ، تساوی 2-2 کره و اسپانیا ، پیروزی 6-1 روسیه بر کامرون و پیروزی عربستان بر بلژیک رقم خورد .در مراحل خذفی هم پیروزی بلغارستان بر آلمان  دور از انتظار بود .بازیکنانی همانند روماریو ، روبرتو باجو ، استویچکوف ، گئورگی هاجی و کنت اندرسون  همانند یک ستاره تاثیر گذار بودند و در موفقیت تیمی سهم به سزایی داشتند .


jmj

sd

SDds

hhh

camm

ppppp

yekini



در مرحله 1/8 ، مسابقه ایتالیا-نیجریه  حساسیت خاصی داشت . در حالی که  ایتالیا با اخراج زولا  ده نفره بود و بازی 1-0 به سود نیجریه در حال اتمام ، ایتالیا توانست با گل روبرتو باجو  نتیجه را مساوی و در وقت اضافه  به سود خود به پایان برساند .گلهای حساس باجو در بازی های بعدی مقابل اسپانیا و بلغارستان تکرار شد و نقش اساسی در فینالیست شدن ایتالیا داشت .


wwwwwww

baggio





سوئد هم با تکیه بر بازیکنانی همچون برولین ، اندرسون ، مارتین داهلین و راولی توانست تا مرحله نیمه نهایی برسد . ولی در این مرحله با باخت مقابل برزیل ، از صعود به فینال بازماند و در بازی رده بندی هم به مقام سوم رسید .

hgghghg

sadsad

bebeto

final

babbbb






این جام نمادی از برخوردهای فیزیکی و خطاهای افراطی بود . ضربه آرنج لئوناردوی برزیلی به گونه تب راموس ، در بازی برزیل-ایالات متحده   منجر به شکستگی استخوان صورت این بازیکن شد و 4 جلسه محرومیت را در پی داشت .

leon





در بازی ایتالیا – اسپانیا در مرحله ¼ در واپسین لحظات بازی ، در پی یک ارسال روی دروازه ایتالیا ، تاسوتی مدافع آتزوری با آرنج ضربه مهلکی به بینی لوییس انریکه  مهاجم اسپانیا وارد آورد که منجر به شکستگی بینی انریکه شد و 8 جلسه محرومیت را برای تاسوتی در پی داشت .

tasotti


===================================================


این جام برای دروازه بانان آمار خوبی از سیو برجا گذاشت و برغم آن  خظاهای فاحش گلرها آمار کمتری داشت .


بهترین سیوها از آن پرودوم دروازه بان بلژیک بود که عنوان بهترین دروازه بان  را در پی داشت .

sdbhn

prudh

korea




نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی