نوستالژی فوتبال

از خاطرات فوتبال های ایران و جهان ، انرژی بگیریم

نوستالژی فوتبال

از خاطرات فوتبال های ایران و جهان ، انرژی بگیریم

ایتالیا بعد از دومی در گروه ، به ناچار به بازی پلی آف کشیده شد و طبق قرعه کشی باید یک بازی رفت و برگشت با روسیه برگزار میکرد تا در صورت پیروزی ، به جام جهانی صعود میکرد .

بازی رفت نوامبر 1997 در مسکو و در زیر بارش برف و بارن و دمای هوای بسیار پایین انجام شذ .بوفون برای اولین بار اولین بازی ملی شو انجام داد . بازی هم به سختی در باتلاق گل و لای انحام شد و توپ به سهولت تکان نمیخورد . در این وضعیت دو تیم هرکدام یک بار موفق به گشودن دروازه همدیگر شدن تا همه چیز به بازی برگشت موکول شد .



روسییه ایتالیا 1997


 

بازی برگشت در شرایطی انجام شد که آتزوری از ابتدای بازی  در خط حمله از زوج کاسیراگی – راوانلی استفاده کرد که بارها و بارها دفاع روسیه را به زحمت انداختند .گزینه هایی مثل اینزاگی ، دل پیه رو ، مونتلا و  ویه ری هم بودند . و مربی برای انتخاب تحت فشار بود . در این حال یک تک به تک کاسیراگی منجر به تک گل ایتالیا شد و همین گل با توجه به مساوی بازی رفت جهت صعود به جام جهانی 98 کافی بود . روسیه هم توان حملات چندان زهرداری را نداشت و دو تیم با همین نتیجه  بازی را خاتمه دادند .




 

نظرات  (۱)

مطلب عالی . یه سر هم به وب سایت ما بزنید

https://bookingpersia.com/bus

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی