نوستالژی فوتبال

از خاطرات فوتبال های ایران و جهان ، انرژی بگیریم

نوستالژی فوتبال

از خاطرات فوتبال های ایران و جهان ، انرژی بگیریم

ترکیه و سویس در پلی آف جام جهانی 2006 جدال نفس گیر و پایاپای داشتند. بازی رفت دو تیم در سوییس با حساب دو بر صفر به سود میزبان خاتمه یافت تا همه چیز به بازی برگشت در استانبول ختم شود . مربی ترکیه اذعان کرد ورزشگاه استانبول را تبدیل به جهنم خواهیم کرد . بازی برگشت از ابتدا با هجوم میزبان بر روی دروازه سوییس شروع شد و به سرعت به دو گل ابتدای بازی ختم شد .در ادامه سوییس یکی از گل ها را جبران کرد تا اختلاف کمتر شود و باز این ترکیه بود که گل سوم را زد . مجددا سوییس دقیقه 80 از روی پنالتی گل دوم و سرنوشت ساز خود را که در واقع  گل صعود به جام جهانی بود به ثمر رساند چرا که چند دقیقه بعد ترکیه گل چهارم را هم به ثمر رساند ولی به علت این که در مجموعه بازی رفت و برگشت 4 بر 4 مساوی شده بود و سوییس گل زده بیشتری در خانه حریف داشت به جام 2006 صعود کرد .








با سوت پایان بازی بارانی از اشیا بر روی بازیکنان سوییس باریدن گرفت و ضربات لگد و پشت پای بازیکنان ترکیه ، محرومیت این تیم از میزبانی مسابقات  آتی یوفا را در پی داشت .





نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی